Vanliga frĂ„gor đŸ€”

Vanliga frÄgor och svar

? Hur fungerar leveransen?

Fraktkostnaden Àr 69 kr per bestÀllning. Vid en bestÀllning pÄ minst 900 kr bjuder vi pÄ frakten. FÄr paketet plats i er brevlÄda levereras det direkt dit, annars skickas det till nÀrmaste ombud (t.ex. Willys, ICA). Om paketet skickas till ombud fÄr ni ett brev i brevlÄdan med information om vart ni kan hÀmta det. Fraktbolaget gör bedömningen hurvida paketet fÄr plats i lÄdan eller inte. För nÀrvarande erbjuder vi endast leveranser inom Sverige. Leveranstiden Àr vanligtvis 2-5 arbetsdagar för alla varor vi har i lager.

? Hur fungerar betalningen?

Det gÄr att betala med alla vÀlkÀnda kontokort (VISA, MasterCard, med flera) i nÀtbutiken. I den fysiska butiken i Ystad kan ni betala med bÄde kontokort och Swish.


? Hur fungerar vÀrdekuponger?

NÀr ni handlar i nÀtbutiken kan ni ange en vÀrdekupongskod i kassan. Rabatten dras dÄ av frÄn slutsumman. Vi sÀljer inte nÄgra vÀrdekuponger via ombud, sÄ endast kuponger köpta direkt frÄn oss pÄ KvalitetShop.se Àr giltiga.


? Vad finns det för garantier?

Förutom garntierna som ges via den den lagstadgade konsumentköplagen erbjuder vi 14 dagars "öppet köp", vilket innebĂ€r att ni mot uppvisande av kvitto kan returnera varorna inom tvĂ„ veckor frĂ„n köpedatum och fĂ„ tillbaka det belopp ni betalt.  Vi Ă€r tacksama om ni berĂ€ttar anledningen till Ă„terköpet, men det Ă€r inget krav. Se vĂ„ra villkor för mer information.


? Jag har en frÄga som inte Àr besvarad i texten ovanför.

Kontakta oss sÄ gör vi vÄrt bÀsta för att hjÀlpa er!